Horyzonty Cafe – restauracja w Olsztynie

Horyzonty Cafe – warto i nie warto

Znacie tę sytuację, kiedy przywykniecie do jakiejś kawiarni lub knajpki, lubicie do niej chodzić, zamawiać z niej jedzenie, a potem coś kładzie się cieniem na dalsze korzystanie z jej usług? Ostatnio przytrafiła mi się taka historia z Horyzonty Cafe. Zacznijmy od początku.

Horyzonty Cafe to jedna z bardziej popularnych restauracji w Olsztynie. Serwuje dania tradycyjne, które doskonale znamy z własnych domów: szeroką ofertę zup, różne rodzaje mięs, ryby, pierogi, naleśniki, sałatki, potrawy dla dzieci. Słowem: coś miłego dla każdego. To takie miejsce, gdzie można pójść z rodziną na obiad albo z dziewczyną na deser. Pasuje do wszystkich okazji, o czym świadczą organizowane tam przyjęcia okolicznościowe. Knajpka wyróżnia się swoją atrakcyjną promocją — każdego dnia kucharze proponują inny zestaw obiadowy w cenie 10 złotych. Za tę kwotę można zamówić zupę oraz drugie danie.

Moja przygoda

Jestem stałym klientem Horyzonty Cafe. Będąc w pracy, często zamawiam u nich lunch. Do tej pory byłem zadowolony z jakości usług — smaczna, solidna porcja, którą można się najeść. Niestety, ostatni incydent nadszarpnął moje zaufanie do lokalu. Około 11.30 zamówiłem obiad. Poprosiłem, by dostarczono go w czasie mojej przerwy, po 13. Czekałem cierpliwie niemal godzinę, jednak kiedy dochodziła 14, a obiad nadal nie stał na moim biurku, postanowiłem jeszcze raz przedzwonić do Horyzonty Cafe, by dowiedzieć się, jaki jest powód opóźnienia. Pracownica restauracji, z którą wówczas rozmawiałem, nie umiała odpowiedzieć, dlaczego lunch do mnie nie dotarł — sama była tym zdziwiona. Obiecała sprawdzić, co się stało. Przez kolejnych kilkadziesiąt minut nie otrzymałem odpowiedzi, więc skontaktowałem się z obsługą restauracji ponownie.

Dowiedziałem się, że kurier miał wypadek, a moje zamówienie zostanie za chwilę zrealizowane. Niestety, znowu musiałem czekać kolejnych 40 minut. Kiedy obiad w końcu do mnie dotarł, nie otrzymałem żadnej rekompensaty za niemal trzygodzinne spóźnienie.

Na zakończenie

Zdaję sobie sprawę, że była to zaledwie jedna sytuacja, ale takie zachowanie mocno uderza w wizerunek restauracji, zwłaszcza jeśli dotyczy stałego klienta. W każdym biznesie, gdzie w grę wchodzi obsługa konsumentów i to od ich zadowolenia zależy przyszłość przedsiębiorstwa, powinno się bardziej zwracać uwagę na odpowiednią komunikację. Restauracji Horyzonty Cafe nie można zarzucić niesmacznych potraw albo zbyt wysokich cen, jednak to jeszcze nie wszystko. Zdecydowanie powinni pomyśleć o tym, jak usprawnić kontakty z klientami.

Strona restauracji: http://www.horyzontycafe.pl/

Author: Piotrek